Gott

Dåligt bloggande men jag har fullt upp. Har jobbat heltid i två veckor och det är ju inte jag van ;)
Har hamnat på rätt ställe känns det som och jag hoppas verkligen att det blir en fortsättning! Det är alldeles fantastiska människor att jobba med och ganska roliga arbetsuppgifter också - kanske för att det är något helt annat än vad jag gjort förut. Nu slipper jag de griniga kunderna öga mot öga, jag behöver bara prata med dem i telefonen ;)

LCHF-andet fortsätter, dock utan avtryck på vågen.. Visserligen inget uppåt heller så det är väl bra, särskilt nu när jag fått ett stillasittande arbete.

Provade de fantastiska Hallonbollarna häromdagen!

1 dl hasselnötter
1 dl mandel
1 dl hallon

Mixa ihop allt till en smet och gör bollar som du sedan rullar i kokos. In i kylen en stund och njut sedan..
Perfekt till teet på kvällen :)

Nu ska vi försöka ta tag i oss själva efter en jobbig (läs hostig) natt och göra något, typ gå ut och hämta tidningen ;)

Trevlig lördag och helg!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0