Torsdag

Redan torsdag och snart helg :)
Humöret är tyvärr inte på topp och jag vet inte riktigt vad det beror på eller..kanske. Att ha hängandes över sig att man blir arbetslös vid årsskiftet är ju inte det roligaste precis men jag tycker inte att jag grubblar speciellt på det. Det kanske är det undermedvetna? Det jobbigaste är ju att gå till jobbet eftersom man ändå känner att man inte behövs, inte lätt att göra ett bra jobb då tyvärr.

Nej nu får jag gaska upp mig, allt ordnar sig alltid :)

S.

Kommentarer
Postat av: K

Klart det kommer ordna sig. Men ruskigt tråkigt med uppsägningen. Fast kanske detta blir en chans till nystart någonannanstans?? På nåt bättre ställe? Heja heja!

2010-09-16 @ 17:09:09
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0