Snacks

Eftersom min och Saras Göteborgsresa närmar sig, på torsdag far vi, så har jag varit och inföskaffat lite snacks till tågresan. Visserligen kommer jag att grunda med ägg, bacon och kaffe hemma innan jag åker men det är alltid gott med något litet till kaffet på resan och att ha under dagen (det är ju inte alltid det går att hitta bra mat på resande fot)

Jag har köpt Nutisals nötblandning och miniölkorv, det senare var smart förpackat i två små tråg så man inte behöver äta allt på en gång :) Med en bastant frukost och detta "on the road" så ska jag nog klara mig ett tag. Ska bli spännande att se vad vi kan hitta för mysigt matställe, jag har höga förväntningar på dagen!

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns säkert nåt smaskigt i Haga :)

2010-09-22 @ 19:41:18
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0