Härligt

Gårdagskvällen avslutades med en kort men härlig löptur. Dock lämnade vädret annat att önska, spöregn och drivis (typ) Mörkt var det också och eftersom man bor på landet så har ju gatubelysningen sparats bort...Vi behöver ju tydligen inget ljus när vi är ute på kvällarna!?

Det var över två veckor sedan jag sprang men jag tyckte nog att det gick skapligt ändå, eftersom vädret och tiden var som det var så blev turen kort men hårdare än annars så jag kände mig ganska nöjd ändå :) Och jag fick äntligen inviga mina nya löpartights - kommer aldrig mer att springa i "vanliga" träningsbyxor, det underlättar mycket med byxor som sitter åt runt benen och inte är i vägen och blir klassblöta (är nog inget riktigt ord).

Nu blir det lunch - kyckling med jordnötssås :)

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0