Gullungen

Efter en pissdag på jobbet så är det extra skönt att komma hem. Idag gick det som smort, bussen var i tid hem så jag slapp känna mig stressad när jag skulle hämta L på dagis, L var ganska foglig och ville följa med hem och väl hemma så flöt allt på fram till läggning. Det är så roligt nu när L pratar såpass mycket så han berättar om dagen och vad han har gjort. Idag har han kramats med Nicole.
- Jag tycker Nicole är gullig deklarerade han för mig förut. - Och snäll. Det ska börjas i tid :)

Just nu så ska han pussas och kramas mycket och det värmer alltid ett mammahjärta. Det var verkligen vad jag behövde idag. Något han har fått för sig är att pussas på kinden, - Puss på käken, säger han gullungen. Jag vet inte vart han fått det uttrycket ifrån men det låter ganska kul :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0