Sweet!

Fredag och vägdag igen och det gick... Kanon :) Minus 1,4 kg sedan förra veckan! Nu är jag nere på min minus 12 kg igen efter div. utsvävningar under sommaren och hösten. Bara att hoppas det fortsätter nu då, det känns bra iaf. Har varit ganska strikt och tagit bort youghurten och eftermiddagskaffet (för att slippa grädden) och det verkar vara framgångsreceptet.

Nu är det dags att bege sig mot jobbet och fila lite på ett inlägg om böcker eftersom jag fått en Award av Sara, tack fina du!

TGIF
S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Varsågod, du har förtjänat det :) Men jag varnar dig, det är svårare än man tror att BARA välja tre!

Ses imorgon! Kramar!

2010-11-22 @ 19:12:05
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0