Lite mat..

Oj oj, det var visst ett tag sen jag skrev. Kan ju meddela att den här veckan har jag varit ganska strikt och jag hoppas att det ska visa sig på vågen imorgon :)

Jag tycker det varit lite tråkigt med maten ett tag, det blir så mycket lika hela tiden känns det som. Igår exprimenterade jag lite och fick fram en god räkröra till kokt ägg eller till omelett.
Allt är ca mängder eftersom jag inte mätt:
2 msk creme fraiche
1 tsk kaviar
0,5 dl räkor
dill

Blanda ihop och njut :)
Igår åt jag det till två kokta ägg och idag gjorde jag omelett - då tog jag nog 1dl räkor, det är ju så gott!

Just nu har jag någon slags crossover i ugnen, falukorv möter tacos ;)

En falukorv som jag skurit skåror i, dessa har jag fyllt med lökringar och skivade tomater. Över detta häller jag en blandning av 1 creme fraicheburk och en Organic tacosås (minst kolh.) och sedan river jag en massa smakrik ost över. Supergott :)
Jag äter inget till men mina grabbar ska få rotfruktsblandning, de behöver ju lite mer kolhydrater...

Trevlig kväll på er!

S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0