Ledig..

Underbara lediga dag! Fullspäckad dag som började alldeles nyss med äggröra och kaffe efter en härlig sovmorgon, L sov till halv tio och vi med :)

Idag blir det en promenad i skogen för att plocka lite mossa, kottar och annat som jag ska göra lite utegrupper med. Nytta och nöje på samma gång. I ett svagt ögonblick (på fars dag) lovade jag att jag skulle tvätta bilen idag (min bil) eftersom jag ALDRIG gör det - jag är bortskämd ;) Men det kanske är för kallt för det, vi får se. Och ikväll är det dags för föräldramöte på dagis så hela dagen är fullbokad. Ska hinna med lite småsaker också som att laga lite mat och hämta ut Me&I- paketet också.

Trevlig onsdag!

S.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej.

Kul att hitta till din blogg. Vad duktig du är som har gått ner så mycket med LCHF. Jag provade GI ett tag och gick ner 8-10 kg, men sen så ballade jag ur och vipps gick upp fem... Men denna metod jag kör nu tror jag är bra för mig. Går på möten och väger mig, för då vet jag att det är någon som sporrar mig.



Måste verkligen få till en liten träff snart. SKulle vara kul att ses. Vi bor ju så nära :)



Kram Sarah

2010-11-18 @ 11:19:04
URL: http://www.mfeldtdesign.blogspot.com
Postat av: K

Instruera mig GÄRNA i hur man gör en braig äggröra, Sara...jag älskar-älskar-älskar äggröra men har inte riktigt fattat hur man fixar en god. :(

2010-11-19 @ 08:10:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0