VAB

Vab-dag idag. L har sovit uselt inatt, bara hostar och hostar, ögonen och näsan rinner, stackars liten. Så det fick bli en hemmadag idag. Just nu har han somnat brevid mig i soffan.

Det är lite dubbelt det här med VAB. Jag vill ju såklart inte att L ska vara sjuk men det är skönt att bara vara hemma med honom också. Det känns som om man är borta ifrån honom hela dagarna :( Men snart är det sommar och lång semester. Ska bli skönt att rå om varandra. En tur till kolmården är inplanerad iaf.

Om jag fick önska så skulle jag komma in på utbildningen till hösten och få lite bättre "arbetstider". Då skulle jag förhoppningsvis inte behöva komma hem så sent varje dag. Skulle kännas skönt att ha en utbildning också. Vi får väl se, önska går ju. Annars får det bli högskoleprov och ny sökning nästa höst :) 

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0