Oh, happy day..

Underbart väder och strålande humör :)
Gillar, gillar, gillar solen. Började dagen som vanligt med bacon och ägg som intogs i solen på verandan. Vid dagar som dessa är jag extra glad över att vi bor i hus som dessutom ligger avskiljt från både trafik och grannar.

Gårdagen spenderades utomhus i solen och det blev både tårta och god avocadosallad (en minimal tårtbit). Vi hade inga måsten utan tog dagen som den kom och jag känner idag att jag verkligen laddade batterierna inför veckan som komma skall. Känner mig pigg och utvilad trots att det är långt kvar till min efterlängtade semester.

Hopas ni kan njuta lite av det underbara vädret idag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0