Nystart!

Försöker mig på att blogga igen, längesedan nu.
Har under hösten börjat äta enligt LCHF (lowcarb highfat) och gått ner sammanlagt 10 kg sen oktober! Vågen till mig :)
Mår bättre än någonsin och trivs med livet.

Har stått still i vikt under hela februari och fram tills nu så jag tänkte börja köra lite "hårdare" igen och verkligen ge mig den på att försöka bli av med 10 kg till. Får se om det funkar, jag blir nöjd med -5 kg också.

Vem är jag då?

26-årig mamma, sambo, kattägare, fårägare, husägare, matälskare och LCHF-are. Hemmahörande på värmländska landsbygden.

Hoppas någon tycker det jag skriver är intressant och vettigt ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Heja Saris!

2010-03-16 @ 12:55:29
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0