Fredag

Nu är den äntligen här, fredagen. Underbart ha en helledig helg att se fram emot. Ikväll blir det mys med familjen. Funderar på vad vi ska äta för smaskens ikväll, har tinat en fläskfilé och nu gäller det bara att komma på vad vi ska äta till.

Idag läste jag ut "Boktjuven" av Markus Zusak, helt underbar bok. Det har blivit några kapitel om dagen, mer orkar man inte. Det är en bok som tar lång tid att läsa men den är inte på något sätt jobbig för det. Det känns faktiskt lite tomt nu när den är utläst.


 Fantastisk bok med ett fantastiskt språk.


Idag har jag hängt undan vinterjackan nu är det bara att hålla tumamrna för att den inte behöver plockas fram igen :)
Provade en flera år gammal skepparkavaj som jag använde innan jag blev gravid och jag blev positivt överraskad! Den satt bättre än vad den gjorde när jag köpte den. Ibland kan man bli glad för så lite! Det blev en kanonstart på dagen för min del!

Hoppas alla får en lika bra fredag som jag tror att jag kommer att ha!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0