Sansad

Igår kom det äntligen - REAmailet från Polarn och Pyret. Som jag väntat ;) Det har spekulerats i många bloggar och trådar på nätet när den skulle starta och idag var det dags. 30% på utvalda delar av sortimentet - inte fy skam. Men döm min förvåning när jag kom ut därifrån med en liten påse med två "nyttiga" saker i! En fleecetröja och en mössa. Hallå impulshandlande Sara vart tog du vägen? Har visserligen redan köpt en del av plaggen som nu reades men det brukar alltid bli något mer... Nåja om några veckor har de förmodligen 50% på det som finns kvar och kanske lagt ut ytterligare plagg på rean så då kan jag ju ta mig en ny kik ;)

             
Dessa fleecetröjor är kanonbra. Lucas har den turkosa från förra årets kollektion men nu börjar den bli väl trång(stl 92) så jag köpte denna i stl 104. Hoppas han gillar den lika mycket som jag gör ;)

S.

Kommentarer
Postat av: K

Jättesnygg färg! Valde mellan den o den gula åt Arvid men det blev som bekant den gula.. Hittade några "enkla" tröjor åt grabbarna, sen fick det vara. :)

2010-06-17 @ 17:50:37
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0