Sand...

Sand, sand, sand överallt. Hämtade L från dagis nu ikväll och har nu hela tvättstugan full av sand. Han älskar att leka i sandlådan och sitter där i stort sett hela dagarna säger hans fröknar och det innebär mycket sand. I fickor, i uppvik och tom i blöjan - kan ju inte vara speciellt skönt. Men så länge han har roligt så är jag nöjd, vad gör det om man får dammsuga lite oftare ♥

Ska nu njuta av min ensamkväll (L sover och M jobbar) med lite jordgubbar och grädde. Läsa lite i min nya bok av Marian Keyes. Ni får en rapport när jag läst ut den :)

S.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Känner igen det där med sand överallt :-)



Marian Keys, är det hennes senaste En förtjusande man? (eller heter den något annat?)



Heléne

2010-06-23 @ 18:31:02
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja det är den, hennes senaste i pocket. Hon har kommit med ytterligare en ny nu i vår som heter "Oväntat besök på Star street".

2010-06-23 @ 20:02:41
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0