Klänning

Redan fredag! Ska visserligen jobba imorgon men det känns inte så jobbigt eftersom jag ändå slutar 15.00. Man har ju hela dagen och kvällen ledig ändå :)
Satte på mig min nyinköpta tunika imorse och L blev genast till sig,
 - Mamma klänning, mamma dansa.
Man ska tydligen dansa när man är iförd klänning och hör sen! Han uttryckte även en egen önskan om att få ha klänning
- jag med klänning, jag dansa, gullungen. Det blev lite dans till Prästens lilla kråka innan dagis, dock utan klänning ;)

Helt otroligt vad fort det går, för ett år sedan var jag hemma och var mammaledig med en pojk som var 14 mån och inte hade lärt sig gå än. Nu är han en stor pojke som springer, pratar och vill ha klänning <3

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0