Lista

Stulen hos Zara  (hoppas det är ok)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja förmodligen. Blev uppsagd (inget jag gjorde men ändå)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå ett par stycken <3

4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, nära och nära men två av älskade lilla farmors syskon somnade in och det gjorde ont i hjärtat för hennes skull.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland, underbar semestervecka med familjen.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Har det ganska bra så jag kan inte komma på något, Lottovinst ;)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Alltid vet jag väl inte men L:s tvåårs kalas 24 april var ju speciellt.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades med bedriften att finna nytt jobb i min hemkommun! Att jag lyckats hålla min vikt utan större problem.

9. Största misstaget?
Inget speciellt vad jag kan komma på.. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, känner mig ganska frisk :)

11. Bästa köpet?
Vårt nya kök

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen mat... Barnkläder ligger nog bra till också ;)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lucas såklart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Så mycket bättre - låtarna

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner, är dålig på att få till små fikastunder osv

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Städat kanske? Inte för att jag städar ihjäl mig direkt men det tar ju lite tid.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mamma och pappa på julaftons dag och hos svärföräldrarna på kvällen. Var även till svärföräldrarna för julbord på juldagen. 

19. Blev du kär i år?
Nej - jag är fortsatt kär

20. Hur många one night stands?
Haha.. Inte ett enda :D

21. Favoritprogram på TV?
Kockprogram typ Leila, Morberg och Jamie. RAW, House och 2 and 1/2 men ligger också bra till.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag hatar inte.

23. Bästa boken du läste i år?
Oj, läser ju så många.. Flicka med snö i håret av Ninni Schulman och Eskil - riddaren av syrenbersån av Gunilla Linn Persson var nog de bästa.

24. Största musikaliska upptäckten?
Inget nytt

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?
Såklart

27. Årets bästa film?
The Road, gillade boken också.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med kaffe och nötter - äkta LCHF. Fick även underbara blommor av min kära sambo.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske men jag är rätt nöjd.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans, leggins och top/tunika. Sommaren spenderades i shorts (har aldrig velat ha det förut men i år vågade jag!)

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Sverigedemokraternas intåg.. Enough said.

34. Vem saknade du?
Gamla vänner som jag inte hörts med på länge..

35. De bästa nya människorna du träffade?
Vet ej

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Var glad åt det fina jag har, det är jag alltid men det tål att tänkas på!

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Haha


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0