Det löser sig...

...sa kärnga`som sket i vasken. Fult uttryck, men ganska kul ;)

Just nu verkar det som om det kanske löser sig på jobbfronten. Vill inte hoppas för mycket men jag har fått ett trevligt samtal och ska på utbildning så det känns bra just nu iaf :) Det bästa är att det är på hemmaplan! Hejdå två  timmars bussresor om dagen - jag kommer inte att sakna er!!

Annars då?
Jag och mina kära kollegor slår i julklappar dagarna i ända OCH vi tar alltid bort prislappen ;)

Snart är det jul och julklapparna är fixade, några är inslagna, och glöggmyset är planerat. Det går bra nu.. :)

Hoppas alla får en underbar jul!

Kram

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis igen <3

2010-12-21 @ 22:24:08
URL: http://bokbonan.blogg.se/
Postat av: K

God Jul Sara och grattis till jobbet (?)!! Härligt att det löser sig för dig! Kram från Kerstin!

2010-12-24 @ 09:05:06
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0