Fredag!!!

Har sovit som en stock inatt och känner mig ganska utvilad. Det är ett stort plus med LCHF-kosten, att man blir så pigg och full av energi. Humöret är ofta på topp och blodsockernivån jämn och fin :)
(Förmodligen så sover man nog bättre utan en snurrande tvååring i sängen också)

Sitter med dagens frukost som består av äggröra och kaffe med grädde. Snart dags att bege sig till bussen för sista dagen på arbetsveckan. Längtar redan hem så jag kan gå och hämta min lilla fis som sovit hos farmor o farfar. Han var helnöjd när jag var förbi där igår en sväng för att få en kram.
- Mamma gå nu, lät det då. Fast först lite slängpussar och - puss på käken som han säger <3

Trevlig fredag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0