Fredag

Godmorgon!

Sitter med frukosttallriken i högsta hugg och kollar in lite bloggar :) Det blir gärna så när man äter frukost ensam. Som vanligt var det bacon och ägg som stod på menyn. Fredagen börjar med vad det ser ut som, bra väder och det är ju skönt. Enligt de vise så ska det ju bli fint väder i helgen. Mest på söndag hoppas jag för jag ska ju befinna mig på jobbet imorgon. Det känns ändå som en kortvecka för jag var ledig i måndags, lördagarna är ju inte så krävande heller eftersom man får sluta 15.00.


MMmm, upptäckte just en kattspya på vardagsrumsmattan! Blä.

Då vet jag vad jag måste göra innan jag går till bussen...

Hoppas jag inte förstörde era fredagskänslor nu ;)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0