Åter till vardagen

Då var det vardag igen då. Skönt att få komma tillbaka i rutiner igen. Jag har blivit en ruskig rutinmänniska vad det gäller mat sedan jag började äta LCHF. Så efter en sån här helg (med tillhörande sjukperiod) är magen helt konstig. Jag har ätit fel saker på fel tider och det känns sådär... Men imorse var det nya tag igen med bacon och ägg :)
Lunch är på ingång och då blir stekt rödspätta med äggsmör och broccoli, egenkomponerad maträtt så vi får se om det går att äta.

Ska börja min matteB kurs idag hade jag tänkt, verkar ruskigt svårt så vi får se hur det går...

Nu lunch.

S.

Rödspätta med pepparrot och ägg Receptbild - Allt om Mat Sähär fin är INTE min lunchtallrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0