Står still

Vägdag idag... Det händer verkligen ingenting. Måste nog bli lite mer strikt och verkligen TÄNKA innan jag stoppar i mig ett flatbröd, en näve nötter eller en (läs några) bit(ar) choklad. Veckorna går jättebra men det är helgerna som är lite kluriga. Visserligen håller jag vikten men jag vill ju gå ner! Just nu går jag ner 1 kg i veckan men det är ju samma kg hela tiden... Går upp under helgerna och sedan ner igen under veckan. Det är väl egentligen vattenvikt förstår jag ju men det blir så långtråkigt. Ska försöka skärpa mig så får vi se om det ger resultat.

Men LCHF ger mig så många andra fördelar så jag är fortfarande helt inne på denna kost. Jag har gått ner ca 12 kg, sover bättre, har aldrig ont i magen, har ett kontrollerat sockersug, tränar bättre och mår allmänt toppen :)

Bara att kämpa på!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0