Oj

Måndag igen..
Men vilken helg. Den innefattar så mycket men kan ju sammanfattas såhär:

Halvdag på Bergvik vilket innebär mat, inhandling av div. saker till L (morfar betalar), partyoutfit till mig och ett besök på Systembolaget (inte så smart en lördag...)

Kanonrolig födelsedagsfest hos Sara. Massor med tjejer som drack vin och skrattade så tårarna rann. "Genväg" till krogen - och där var mina nya byxor förstörda! Tråkigt slut på en rolig kväll. Det brukar ju alltid vara roligast på förfesten så jag är nöjd ändå. Och tänk på alla pengar jag sparade ;)

Söndagen var lite seg men inte speciellt jobbig, skönt.

Nu;
Måndag med ett nervöst besked på mailen, jag ska delta i något slags nätverk imorgon pga ett jobb jag sökt. JA, jag håller på att kissa på mig av nervositet, vad gör man?, vad säger man?, vad har man med sig och vad ska jag ha på mig? Hjälp!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0