Gårdagen

Igår var jag ledig och dagen var fullspäckad. Känslan idag är att jag inte direkt blev utvilad men jag hann med massor av saker som legat efter ett tag. Dagen började med dagisfotografering så när jag skjutsat dit L så begav jag mig hemåt för lite frukost tillsammans med sambon. Det känns alltid jättekonstig när vi är hemma utan barn. Det blir så tyst och vi funderar på vad i all världen vi gjorde innan L kom till världen. Nu kan man inte tänka sig ett liv utan barn liksom. Efter en härlig ägg o bacon frukost så tog vi en promenad i skogen. Det var många år sedan vi var ute och gick i skogen tillsammans... M har alltid haft lite svårt för promenader men han kanske har "växt upp" ;)

Eftermiddagen spenderades tillsammans med två vänner och deras pojkar. Tre 2 1/2- åringar blir lite högljutt ibland vill jag lova! Oj, oj, men kul hade de och det är väl huvudsaken <3
Själv fick jag snosa med en 5-månaders och en 1-månads bebisar så jag var nöjd. Lucas berättade att han hade en lillebror hemma (vilket inte är sant) och jag vet inte riktigt vart han fick det ifrån. Är det inte lite väl tidigt att börja hitta på saker? Men han var väl avundsjuk på att sina kompisar som båda hade sina brorsor med. Lilla hjärtat <3
Får väl övertala sambon ;)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0