Varför?

Helgen bjöd på massor av trevligheter som också innebar massor av mat... FEL mat. Och jag kan inte stå emot...
På lördagens kalas blev det två(!) bitar smörgåstårta och en tårtbit OCH glass! Jag kan liksom inte hejda mig ibland. Gamla takter som sitter i. Men nu är det ny dag och nya tag :) Allt är glömt och förlåtet ;)

Igår besökte vi Mårbacka och den mysiga julmarknaden som huserat där sen i torsdags. Dock är ju hantverk ganska dyrt så vi tittade mest, vi kom hem med en flaska glögg och lite nötter. Och med ett sug efter jul, NU. Jag längtar så jag dör...

L var dock väldigt besviken på julmarknaden eftersom det inte fanns någon tomte! Lite dåligt tycker jag faktiskt. Hörde flera barn som frågade efter tomten. Nu fick han nöja sig med att kika på getterna men hur kul är det när man har får hemma?

Söndagen avslutades med Me&I träff och jag handlade förstås en del.. Det är tänkt att det ska bli julklappar til L och då kändes det lite bättre, det har blivit lite mycket barnkläder ett tag - L:s garderb är full. Nu är det bara att spara till januarirean ;)

Trevlig måndag!

S.

t-rex velour sweater

En sådan här fin tröja får L i härlig plysch. Köpte även matchande svarta plyschtights och ett 3-pack strumpor designade av Cecilia Blankens. Varmt och sönt till vintern och perfekt under overallen.



Kommentarer
Postat av: K

Superfin tröja!! Har inte handlat meandI på evigheter...gaaah. Funderade på att ha ett party själv, men finns ingen tid tyvärr.

2010-11-09 @ 17:50:30
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0