Måndag

Idag har jag varit ledig! Härligt. Dagis var stängt så jag passade på att ta ut en föräldradag för att mysa lite med L. Och det har varit intensivt vill jag lova. Vi började förmiddagen med lekkamrat och fortsatte dagen med ett besök av min syster. Jag kan lova att det var en trött L som somnade skönt i soffan förut.

Jag har passat på att laga en massa mat idag när jag var hemma bla stekt fläsk med löksås! Det var första gången jag gjorde löksås (jag är inget stort fan av lök) och jag blev riktigt nöjd. En plåt musli blev det också :)

Nu ska jag slappa lite i soffan innan sambon kommer hem från jobbet, känner mig lite mör efter en springtur igår kväll. Sist jag sprang fick jag ont i ryggen men det verkar tack o lov inte bli så den här gången. Jag var nog lite ouppvärmd och det var riktigt kallt ute vilket kanske resulterade i hårdare underlag än vad jag är van vid(?). Skönt att vara igång igen :)

S.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

måste ta tag i den där muslin :)

2010-11-04 @ 10:50:13
URL: http://liljablomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0