Älska vintern

Idag har jag julkänslor. Fint väder och frost på marken. Imorgon är jag ledig och jag hoppas på minst lika fint väder då :)

Snart, snart så får jag börja plocka fram julen. Det ska bli så underbart med röda julgardiner, ljusstakar, ljusslingor och framförallt julgran. Jag vill baka pepparkakor, lussekatter, göra knäck och ischoklad - men när ska jag ha tid?? Sen ska jag ju inte äta sakerna heller :D
Förutom ischokladen som man kanske kan unna sig någon. Ska även försöka vaska fram ett bra saffranscheesecake recept som är LCHF-vänligt, jag vet att jag sett något någonstans...

Njut av den fina dagen ni som kan :)

S.


Kommentarer
Postat av: Sara

Knäcken kan du skicka åt mitt håll, jag kan ta på mig att äta upp det åt dig :D

2010-11-17 @ 21:12:27
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0