nu får det vara nog!

Är så trött på detta... är sjuk heeela tiden känns det som. När jag gick från jobbet igår så tyckte jag att jag började bli på bättringsvägen men tji fick jag. Igår kväll slog det till dubbelt upp. Bihålorna började ömma, huvudet kändes som det skulle sprängas och som grädde på moset - öroninflammation! Kul natt - not. Fick sitta upp och sova för att lätta på trycket i örat och det blev inte många timmars sömn kan jag säga. Inget smärtstillande hade vi hemma heller. Det första jag och Lucas gjorde imorse var att åka till Ica och köpa Ipren. Örat känns dock mycket bättre men jag hör ingenting på det.

Världens bästa svärmor har precis hämtat Lucas så jag ska lägga mig en stund. Ska bli skönt.

S.

Världens gnälligaste inlägg tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0