Måndagslyx

En dryg halvtimme återstår av arbetsdagen och jag längtar hem...
Den här veckan jobbar M kvällskiftet så jag ska hämta på dagis när jag kommer hem. Det är så skönt att det bara är idag och imorgon det gäller för jag tycker så synd om Lucas som är sist kvar de här veckorna. Inte för att han verkar må dåligt över det - han är alltid lika glad och pigg när jag kommer. Men det är väl mammasamvetet som sätter in. Som tur är så skjutsar M honom till dagis lagom till lunch vid halv tolv så dagarna blir ju inte speciellt långa ändå.

Ikväll tänkte jag ha lite måndagslyx för mig själv. Fotbad står på schemat, snart ska ju fötterna visas upp i sandaler och dylikt. Tänkte även slå till på lite turkisk youghurt med vispgrädde och hallon. Kanske ett par hackade mandlar till det också :)
Så gott!





S.

Kommentarer
Postat av: K

Mmm vad gott det lät.. Nu blev jag hungrig igen hoho. :D

2010-05-10 @ 19:53:56
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt... ;D

2010-05-10 @ 20:07:20
URL: http://lchfmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0