Korv

Mår för tillfället lite bättre än vad jag gjort under resten av dagen :) Hoppas jag kan jobba imorgon. Det har ju varit helt underbart väder idag och jag har inte kunnat njuta av det alls! Det har varit så varmt åt mig och jag har ju (tack vare svärmor) legat inne och sovit ett par timmar. Efter sömn, mat och dusch så kändes det mycket bättre även om jag inte hör något och känner mig allmänt förkyld. Inflammationen i bihålorna verkar ha släppt iaf.

Dagen avslutades med korvgrillning och bokläsande på altanen. Nu har jag läst ut "Själakistan" av Ann Rosman. Mycket bra bok, började läsa den igår och nu är den slut... Tråkigt att det gick så fort bara. Själakistan är en deckare som utspelar sig på och omkring Marstrand. Lite lik Camilla Läckberg men snäppet bättre faktiskt. Jag gillar speciellt de historiska återblickarna och att det var lite häxeri inblandat :)

Nu är det bara att ta en Ipren och gå och lägga sig. Imorgon väntar förhoppningsvis jobb och Vårrus (dock ett gående sådant..)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0