Mätt

Har precis ätit lunch med mina snälla föräldrar. Lunchbuffé på Via Appia är aldrig fel. Perfekt för mig som äter LCHF eftersom man kan välja precis vad man vill ha. Idag blev det både kyckling och fiskalternativet. Plus massor av god sallad (läs coleslaw) och smarrig beasås. Förmodligen lite mer kolhydrater än vad jag egentligen ska äta men inga övermängder. Men nu är jag proppmätt...Annars har jag kommit ifrån det här med överätning rätt bra men när man äter ute är det som om alla spärrar släpper. Men jag jobbar på det.

Laddar inför morgondagen då det vankas After Work med bästa arbetskamraterna! Amerikansk buffé och Starboys står på schemat :)
Måntro att kolhydratsintaget kommer att stiga imorgon också ;)

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmm, coleslaw...Ikväll är det dags, tjohej!

2010-03-27 @ 09:29:44
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0