Litet sömnigt troll

-"Mamma ova mer" tyckte min lille goding i morse när han vaknat och kommit ut till mig i köket <3 Han är för go.
Vi hann med frukostmys i soffan framför barnkanalen en stund innan det var dags att bege sig. Ägg och bacon som vanligt. Kom ut ur huset och möttes av 1 dm nysnö! Men senare idag har det lovats regn så det försvinner väl :)

I skrivande stund står jag på jobbet och blickar ut i en ganska tom affär (tomt med kunder alltså, inte böcker). Det finns forfarande en del reafynd för den som vill göra sig besväret att komma hit.
Jag gillar:

 Sten Sture Skaldeman, 99kr, mycket bra och informativ bok om LCHF. Sten Sture skriver vasst och träffsäkert och har många bra synpunkter. Väl läsvärd.

Sten Sture även här, 119kr, inriktar sig på kvinnors övervikt och om hur vi kan få en bättre hälsa med LCHF. Innehåller program och recept.

 Mats-Eric Nilsson, 79kr, har skrivit om hans böcker förut. Mycket läsvärda och informativa.


Kom och fynda!

S.



Kommentarer
Postat av: Hugoellen

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-19 @ 10:08:53
URL: http://hugoellen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0