The end

Slut på ledigheten då! Imorgon börjar det med jobb igen. Sambon har sin ledig vecka så L får vara ledig en vecka till så det känns som lite mjukstart - att varken behöva hämta eller lämna på dagis under första jobbveckan.

Är full av energi känns det som, något som förmodligen försvinner efter ca en timme på jobbet skulle jag tro ;)

Har kikat runt på olika LCHF-bloggar och fått lite inspiration till nya recept och lite olika tips. Under dagen har jag suttit på ett täcke i solen och läst SSS bok (igen) och fått nya uppslag så nu ska väl viktminskningen komma igång igen. Har gjort en LCHF- müsli nu under kvällen som tyvärr inte blev så god, mer vaniljpulver i nästa gång och koksolja istället för rapsolja så ska det nog bli bättre. Müslin är dock mest till sambon som gärna äter fil och flingor annars. Själv försöker jag hålla nere på mjölkprodukterna.

Nu ska det bli en dusch och sedan TrueBlood och lite kvällsmat. Kokta ägg med lite majonäs tänkte jag.

Trevlig kväll!

S.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh - du kör inte bara LCHF - du ser true blood oxå!

2010-08-16 @ 16:53:53
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0