Måndag

Måndag igen efter en intensiv helg. Gårdagen bjöd ju som sagt på sol, utomhusvistelse och löptur. Löpturen blev aldrig av... Men idag har jag ingen ursäkt jag har till och med förvarnat sambon så han inte har planerat något för kvällen utan håller sig hemma :)
Sanningen är den att vi bytte däck på och tvättade bägge bilarna så det kan man väl också kalla motion, jobbigt var det iaf.

Nya tag idag med löprunda och bra mat. Sommaren är ju snart här för bövelen (härligt uttryck).

 Den här fick jag i min hand idag, "Jag ska bara fixa en grej i köket" av Moa Herngren. Ska bli kul att börja läsa den, enligt Sara är det något för mig. Hon gillade den skarpt och har rekommenderat den i radion idag. Enligt baksidetexten är det en "smärtsam och stark berättelse om en kvinna som till synes viljelöst super bort sitt liv". Precis min typ av bok :)

 

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0