På gång

Oj vad dagarna rusar förbi... Arbetslös kan man ju inte kalla sig direkt ;)
Förra veckan passerade fort, fort med massor av tråkiga (läs viktiga) telefonsamtal till höger och vänster för att beställa blanketter, papper osv. Sedan var jag på möte med mitt nya jobb på onsdagen - jättekul, jag kände mig hemma direkt och det bådar gott inför min premiär imorgon. Jag är liiite nervös men det ska nog gå bra :)

Träningen är på g nu när jag har tid att träna igen. Jag har varit på två underbara BodyAttack-pass under veckan och jag har haft träningsvärk som heter duga! Det är så kul att äntligen kunna gå på pass igen. LCHF-maten rullar på helt ok, det har varit lite väl mycket nötter, rotfrukter och färdiga såser men vikten är stabil iaf och det känns bra just nu. Imorgon börjar vardagen och då blir det lite striktare igen.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0