Shopping!

Lördagen inleddes med en shoppingtur till Sunne för L och mig. Där mötte vi upp goa Evelina som jag inte sett sen juli. Det var jätte kul att ses och vi hade en hel del snack att ta igen. Detta gjorde vi under tiden vi strosade runt i vackra Sunne. Sunne är en plats jag skulle kunna tänka mig att bo på, fin ort, små mysiga affärer och lite framåtanda. Vi kan ju säga att jag kom hem från Sunne hyfsat välförsedd med nya kläder ;)
Först var vi inne på Garderob som bla säljer Odd Molly (inget för mig men de har ju mycket annat fint) och där köpte jag ett par "fintights" som kan komma till användning i vinter. Sedan vidare till div. andra affärer där jag köpte en jättefin stickad tröja modell längre. Slutligen blev det ett varv på lindex där jag fann en fin sjal. Känns skönt att uppdatera garderoben lite, resten av shoppingen spar jag tills torsdag då det bär av till Göteborg.

Vi fikade på underbara Saffran och Vitlök som är ett måste om man är i Sunne, trevlig personal, bra och god mat och "bra" fikabröd (blev en liten chokladbit till latten).

Nu är det dags för lite mat, idag blir det fetaostbiffar med wokgrönsaker och gräddsås!

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0