Ny LCHF-bok

En ny bok hade kommit ut i butik under tiden jag spenderade lata dagar på Rhodos (längtar tillbaka lite).
Lchf till vardags av Per och Katarina Wikholm. Verkar helt ok, lätta recept och lite bra tips men inget nytt kände jag. Det får nog räcka med böcker nu. Känner mig ju av förklarliga skäl inte speciellt sugen på att skriva om böcker heller... Snart är det slut på bokhandelseran! Fick ett hoppfullt mail från ett av ställena jag sökt till så jag hoppas det leder till något mer :)



S.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag fick hem den boken igår och blev faktiskt lite besviken. Men men, sånt händer.



Heléne

2010-09-15 @ 16:54:05
URL: http://www.helenesbaksida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0