Huvudvärk

Sitter med en kraftig huvudvärk för tillfället. Den har legat smygande i bakhuvudet hela dagen och jag är övertygad om att det beror på alla kolhydrater jag ätit och som jag nu avgiftar mig ifrån. Känner mig sugen och småhungrig hela tiden men jag har peppar, peppar lyckats hålla mig hela dagen. Det är säkert bättre imorgon :)

Just nu så står det LCHF-müsli i ugnen och det luktar gudomligt av vanliljpulvret i hela huset.

Nu ska det skrivas en jobbansökan och vilas i soffan med en kopp te med kokosolja.

Trevlig kväll!

S.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Här hitta man dej :)

Hoppas d e okej att man "tjuvläser" ;)

2010-09-15 @ 11:47:47
URL: http://liljablomman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0