Fredag!

Härligt med fredag idag, och jag längtar sååå tills söndag :) Ni kanske förstår varför.

Gårdagen avslutades med löpning och det gick sådär underbart bra som det gör ibland. Luften var "kristallklar" och "krispig" och det kändes som jag skulle kunna springa hur länge som helst. Det är härligt när man har sådana dagar. Jag känner dock att jag har lite ont i fotleden idag men nu blir det ju vila ett tag.

Ikväll ska det bli riktig LCHF-kost: brieost inrullad i lövbit med mycket sallad och beasås till. Och en flaska rött till det. Bästa fredagskvällen det.

Trevlig fredag!

S.


Kommentarer
Postat av: Milla

Du verkar vara en riktig hejare på löpning! Tips från coachen (det vill säga DU i det här fallet) mottages tacksamt av en nybörjare som mig! ;)



Hur ofta och hur långt springer du? Har du några bra tips och knep? Jag vill lära mig ordentligt! Har kommit en bit på väg från när jag sprang för första gången för ett år sedan, men vill bli bättre och orka springa längre!



Ha en mysig fredagkväll med all den goda maten! :)

2010-09-03 @ 16:52:06
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Men 6 km är ju jättebra! Tror du kommer klara milen galant. :)



Jag är just nu uppe i att orka springa 4 km. Har som mål att orka 5 km innan årets slut. Just nu känns det långt borta för jag är helt slut när jag sprungit 4 km. :/ Men det känns som att det går liiite bättre för varje gång. Nu har jag dock världens träningsvärk i hela regionen nedanför midjan och orkar inte ens tänka på att springa på några dagar!

2010-09-03 @ 22:50:01
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: K

Välkommen hem!!! Hoppas ni haft det toppenbra...åh vad nice med sol & bad! Kram K

2010-09-13 @ 18:51:15
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sigmundmari

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-07-13 @ 09:03:53
URL: http://sigmundmari.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0