Göra Godis

Imorgon ska vi iväg på ett litet kalas och då tänkte jag ta med mig lite "fikabröd". Efter ett litet tips här i bloggen så tänkte jag göra ckokladkakor. Tänkte bara smälta ner choklad och blanda i hackade nötter. Funderar på att ta min favorit - citronchokladen 70% från Marabou. Skulle nog kunna bli riktigt gott. Inte den bästa chokladen, men någon gång ibland kan man väl få göra ett litet undantag. Annars brukar jag köpa Fairtrade choklad från hälsokosten. Iof så kanske man kan smaksätta den med lite citron? Det tål att tänkas på...

S.

 Gott..

Kommentarer
Postat av: Milla

Jaså, den är god den där alltså? Jag har varit sugen på att terra den, men det har av någon anledning inte blivit av! Måste köpas a.s.a.p alltså! :D



Ha en fortsatt trevlig lördag!

2010-10-02 @ 13:57:01
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0