Fredag!

Fredag igen! Och inte vilken fredag som helst utan Saras födelsedag! Grattis igen kära du! Imorgon blir det kalas :)

Min fredag består av lite jobb och sedan fredagsmys ikväll. Men vad ska vi äta? Inspirationen tryter. Jag är lite sugen på kebab med grönsaker och en massa god sås men jag vet inte... Vi måste ju mysa till det lite extra ikväll eftersom jag och L åker bort imorgon och lämnar sambon hemma själv fram tills söndag em. Kalas hos Sara och övernattning hos mor o far står på schemat. Skönt att få bli lite bortskämd och att få komma ut och kalasa lite :)

Trevlig fredag!

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jättemycket <3 Det ska bli så kul imorgon! Massa kramar!

2010-10-15 @ 13:24:35
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0