Söndagen som gick

Söndagen for förbi snabbt som ögat. Vi började med en härlig sovmorgon (känns som en vana nu på helgerna) och fortsatte dagen med god frukost - ägg och bacon som vanligt ;)

Vid tolv ringde svärmor och undrade om inte L ville komma och baka saffransbröd med henne, och det ville han såklart. Sambon åkte på jobb vid halv två och då blev jag alldeles ensam hemma - det händer inte ofta. Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till heller så jag tog en härlig promenad i skogen. Skönt att röra på sig lite igen efter förkylningar och ryggont. Gick upp till svärföräldrarna efteråt och fick både mat och kaffe (inga lussebullar för mig). L var mäkta stolt över sina två skapelser som han gjort. Den ena fick han äta igår och den andra skulle bli efterrätt efter lunch idag :)

Sedan var det myskväll för oss med lååångt skumbad (L stod för det) och mys framför tv:n med ALLA gosedjuren.
Älskar dagar när vi inte har något inplanerat och bara kan vara <3

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0