Beställning

I tisdags gjorde jag en beställning hos LCHFbutiken och nu ligger det ett paket på vårt utlämningsställe och väntar på mig. Spännande!
Jag köpte bl.a. sukrin och kexblandning för tacokex. Ska bli så kul att exprimentera och kanske göra något gott nu till jul. Jag vet inte riktigt om jag gillar det här med sukrin, kan ju trigga igång ett sötsug men vi får väl se - testa måste man ju ;)

Måste säga att jag blev positivt överraskad av Lchf-butikens service, nätbutiker brukar, enligt mig, vara ganska sega med att svara på mail osv men när jag mailade så fick jag bra svar direkt. Jag hade ju lyckats skriva fel mailadress så jag fick ingen avisering...! KlantSara. Men det löste sig snabbt och smidigt :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0