Tråkigt

Andra VAB-dagen då. Och vi har trååååkigt. Vi läser böcker, tittar på barntv och äter mat, typ. L vill gärna ha sällskap hela tiden så det blir inte så mycket gjort här hemma. Eftersom han inte verkar vilja sova så funderar jag på att ta en promenad så kanske han slumrar lite i kärran. En stunds vila kan ju vara skönt när man är krasslig.

Jag har iaf rotat fram ALLA mina böcker (10 papperskassar) och ska nu gå igenom vilka böcker jag vill spara och vilka som ska skickas på loppis :) Jag känner inget sentimentalt för mina böcker så jag kan lika gärna sälja de som jag vet att jag inte kommer att läsa igen. Och det kommer nog bli en hel del! Hoppas folk köper dem också. Drog även fram ungefär hälften av mina kokböcker (jag har mååånga) och tänkte slänga med dem också. De används ju ändå aldrig. Sparar sådana jag fått, använder och som är fina att se på och i.

Nej nu får det bli en liten promenad. Kanske vi tar en sväng förbi fåren som fortfarande är på "vinterförvaring" hos svärföräldrarna.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0