Tisdag

Tisdag idag då..
Tandläkarbesök står på schemat idag och det känns ju sådär, det brukar ju inte bli billigt tyvärr.

Började dagen med frukost i min ensamhet när resten av familjen låg och sov. Ganska skönt faktiskt :)
Bacon, ägg och en stoooor mugg kaffe med grädde blev det.

Glömde ju visa mina shoppingfynd igår, Jag var till Lindex en sväng på lunchen och inhandlade denna:

T-shirt - 100% Bomull
Tyckte att Lucas behövde en rosa t-shirt, blir superfint med ett par turkosa shorts i sommar :)
En t-shirt till blev det men jag hittade inte någon bild på den tyvärr. Lindex har så mycket fint till riktigt bra priser. Visserligen är kvaliten inte den bästa ibland men kläderna används ju inte så länge innan de blivit för små.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0