Sleten

Sleten är vad jag är på ren och skär värmländska... Fick kortisonspray utskrivet av en sköterska på vc igår men vete fåglarna om det hjälper. Känner mig sämre idag. Någon läkare fick jag inte träffa fast det har vi ju ingen heller, bara en massa hyrläkare från olika länder som man ändå inte förstår vad de säger. Bitter? Jag? Nejdå..

Började dagen med att sova till 11.15! Är ensam hemma eftersom Lucas har sovit hos svärföräldrarna inatt och är med dem till Maribergsskogen och sambon har åkt på STCC i Karlskoga. Nu hoppas jag att jag ska bli lite piggare så jag orkar åka till affären och handla lite gott tills kvällen. Tänkte grilla lite :)

Trevlig lördag alla!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0