På banan?

Tror att det går åt rätt håll :) Känner mig lite piggare idag. Dock rinner ena ögat så det ser ut som om jag är hyperallergisk på ena sidan ansiktet, lite knäppt. Förhoppningsvis ska jag kunna ta mig till jobbet imorgon. Vi får väl se hur det känns då.

Dagen har så här långt bjudit på uppstigning klockan 7 (lite skillnad mot gårdagens 11.15) och utomhusvistelse med lite plock och hopp i vattenpölar, det sistnämda får stå för Lucas :)
Jag rensade lite i grusgången och mellan stenplattorna på baksidan = skittråkigt men det måste ju göras. Nu regnar det igen så vi sitter inne i soffan och kikar på barntv. Lucas kommer nog att sova en stund ser det ut för det är ju jobbigt att leka i vattenpölar och rensa ogräs :)

Själv ska jag nog också vila en stund, bäst att ta tillfället i akt.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0