Lite shopping

Tandläkarbesöket gick jättebra! Tänderna såg jättefina ut och mina "angrepp" hade inte blivit värre snarare tvärtom. Det är ju ytterligare en fördel med LCHF - att tänderna mår bra. Räkningen skulle inte bli så dyr heller, ett par hundra billigare än vad jag tänkt mig så då kunde jag ju fira med lite shopping ;)

Eftersom jag går hos tandläkaren i Haga så går jag förbi utmärkta barnbutiken Pricken på vägen. Detta är min favoritaffär gällande barnkläder. Hon har så fina saker där från bla. Villervalla, Molo, Nova Star och Geggamoja. Jag ÄLSKAR Villervalla och har lagt åtskilliga slantar på deras kläder :)
Men idag blev det inte så mycket - ett par svarta shorts till Lucas och en fin filt som present till en av de nyfödda i vår bekantskapskrets. Hoppas vi kan åka och hälsa på lille godingen snart. Nyfödda bebisar är ju så underbart...:)

Finfina haklappar från Villervalla.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0