Foton


Har suttit halva kvällen och fixat en fotobok på Fujidirekt. Det är tänkt att vi ska göra en varje år och ge till Lucas när han blir 18. Nuförtiden så blir det ju aldrig att man framkallar sina bilder och sätter in i album som man gjorde förr. Eller rättare sagt JAG gör det inte. Jag vet inte hur duktiga ni andra är på det. Inom mig finns en skräck att alla våra digitala bilder ska försvinna och att vi inte kommer ha en enda kvar men min älskade sambo brukar lugna mig. Dels bränner han ut på skivor lite då och då och sen har vi tydligen något lagringsutrymme hos Telia som sparar alla nya bilder vi lägger in i datorn. Tack för det. Men ändå... Rädslan finns.

Jag lägger inte gärna ut bilder på mig själv och min familj på nätet (lite på FB) men jag vet ju att jag själv gillar att läsa bloggar som bjuder på många bilder så håll till godo här kommer en bild på vår älskade son :)







Det krävs koncentration när muffinsformarna ska läggas i plåten <3

S.


Kommentarer
Postat av: K

Vilken goding!!

2010-05-13 @ 10:25:09
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0