...

Tråkigt värre. Är lika sjuk idag som jag var igår morse. Det som kändes så bra igår kväll men icke då. Fast det kanske bara var ett resultat av överdosering av Ipren ;) Dåligt med sömn i natt också men det ska jag ta igen om en stund tänkte jag. Har precis lämnat L på dagis. Det känns lite konstigt att vara hemma utan honom faktiskt. Särskilt när han är på dagis, jag vill ju helst ha honom här men jag vet ju att han har bra mycket roligare på dagis än hemma hos sin sjuka mamma. Vi får väl se till att hänga lite extra i eftermiddag när jag hämtat honom <3

Inget Vårrus för min del alltså, känns ju ganska tråkigt eftersom det var jag som drog igång det hela på jobbet :( Ville ju verkligen springa, men det går ju inte alltid som man tänkt sig. De andra får springa åt mig också och de får ju mer picknickmat ;) Inte för att jag hade kunnat äta så mycket av det ändå den var väl inte LCHF-vänlig direkt men lite pålägg hade det ju slunkit ner iaf. Nåväl ni får ha det så kul ikväll Sara!

Nu ska jag försöka sova en stund.

S.

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars dig Saris :( Hoppas att du mår bättre snart! Jag kommer att springa mindre och äta mer, mina skavsår är inte att leka med. Rutinerat!

2010-05-20 @ 13:01:22
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0