Deckare

Idag har bästa arbetskamraten Sara aka Bokbönan pratat deckare i radion. Spinner vidare på detta och tipsar om några nyheter:



Vårlik av Mons Kallentoft
Skitsnyggt omslag om inte annat :)
De tidigare har varit superbra något djupare deckare om polisen Malin Fors. Ska se till att läsa den snart.

  Den farliga leken av Mari Jungstedt.
Den här ska bli med hem idag, hoppas den är lika bra som de tidigare :)

  Drömmen förde dej vilse av Anna Jansson
Samma här, jag hoppas verkligen att den håller sig i klass med de tidigare.
 
Jag är en sucker för deckare, särskilt svenska så det har blivit en del genom åren. Jag kan varenda intrig i polisfamiljerna och vet precis vilka relationer som är bra och vilka som är dåliga. Det är ju det som är det bästa, själva kriminalhistorien blir ju bara en sidogrej :)

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Ah har Kallentoft släppt en till? Jag läser endast pocket sa jag lär fa vänta ett tag, den tredje har jag precis fatt pa pa pocket. Ska läsa den snart =)

2010-05-27 @ 21:24:43
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0